Training & coaching
Klantcontact is essentieel voor uw bedrijf. Maar het is ook een hele kunst om het goed te doen. Wij helpen u graag daarbij, op alle vlakken.

Als uw medewerkers zich ontwikkelen, groeit uw onderneming is ons motto. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers zich gaan ontwikkelen? En hoe zorgt u ervoor dat u dit proces inzichtelijk maakt? Wij geloven niet in éénmalige trainingen, maar zien een training altijd als een startpunt voor ontwikkeling. Daarom begint elk trainings- of coachingstraject met een uitgebreide intake waarbij uw doelstellingen centraal staan om vervolgens gezamenlijk een plan van aanpak te maken. Wilt u ook de stap zetten en uw medewerkers een boost geven in hun ontwikkeling?

Trainingen


Elke training is maatwerk. Nadat wij kennis met elkaar hebben gemaakt stellen we samen de exacte inhoud van de training samen. We bepalen samen het einddoel en nemen door op welke vlakken er in de organisatie verbeteringen gewenst zijn. De ambities, persoonlijke wensen en huidige ervaring van de deelnemers staan daarbij centraal.
In de training staan wij niet alleen stil bij de gespreksstructuur, vraagtechnieken of de juiste trigger, maar met name ook bij de juiste mindset. Wist u bijvoorbeeld dat 95% van de gesprekken mislukt in de eerste 30 seconden? Wij bespreken daarom uitgebreid de belangrijkste succesfactoren en zorgen ervoor dat u en uw medewerkers na de training in staat zijn op een positieve manier kwalitatief goede gesprekken te kunnen voeren.

Coaching


Werkt u met targets, POP’s, PLP, KPI’s etc? Lukt het niet de doelstellingen te behalen? Of merkt u dat het lastig is ingesleten gedragspatronen te doorbreken? Heeft u het gevoel dat u niet alles uit uw medewerkers haalt?

De kern van coaching is medewerkers optimaal bij te laten dragen aan de organisatie met hun talenten. Belangrijk daarbij is dat men zich persoonlijk verantwoordelijk voelt voor de resultaten. Wij coachen daarom altijd op basis van het creëren van inzicht. Inzicht in het eigen gedrag en inzicht in de eigen invloed op het eindresultaat. Wij werken toe naar een oplossing. Wij noemen dat oplossingsgericht coachen en focussen op dat doen wat wél werkt.

Een coaching sessie kan op individueel niveau, maar ook op teamniveau plaatsvinden. Van het beetpakken van de talenten van één specifieke medewerker tot aan het verbeteren van onderlinge samenwerkingen; een coachingsessie kan erg verfrissend werken!
“Care2Contact heeft ons fantastisch begeleid met de inrichting van ons KCC, de personeelselectie, de BOOST software, telefonie en training, zodat wij snel resultaten kregen.”

Edu Inen - Directeur Goldcar (Mitsubishi/Hyundai)

Onze andere diensten
Klantcontact BOOST Software Advisering & Inrichting VoIP Telefonie