Over ons
Care2Contact is actief sinds 2013 en bestaat inmiddels uit een team van ruim 20 specialisten die u in de hedendaagse wereld van het klantcontact kunnen ondersteunen. Omdat wij ons als geen ander bewust zijn dat ons succes afhangt van onze medewerkers zetten we juist hier een stapje extra. Bij Care2Contact draait alles om de kernwaarden samen groeien, klantgericht, innovatief en flexibel.

Door een forse groei in opdrachtgevers hebben wij een nieuw pand betrokken. Sinds 2016 zijn wij daarom gevestigd aan de W.M. Dudokweg in Heerhugowaard. Ons persoonlijke en transparante karakter is terug te vinden in ons kantoor, dat met veel glas prettig en open is.

Bij Care2Contact is het onze missie waarde toe te voegen aan klantcontact, in welke vorm dan ook. Wij geloven namelijk dat een onderneming het verschil maakt in klantcontact. Goed klantcontact betekent een betere business. En juist daarom is het ons er alles aan gelegen u hierbij te ondersteunen.

Dat doen wij door het faciliteren van diensten en producten die het op het juiste moment in contact komen en blijven met (potentiële) relaties vergemakkelijkt. Deze tools zijn eenvoudig, slim en snel in gebruik. In ons werk staan uw doelstellingen, personeel en relaties centraal en werken wij op basis van meten (inzicht) = weten en ontwikkelen = groeien.

Wij zijn daardoor voortdurend bezig met door ontwikkelen en introduceren van vernieuwende concepten, innovaties en houden trends en ontwikkelingen goed in de gaten. Dit heeft geresulteerd in een krachtige visie op klantcontact.

Benieuwd? Neem vandaag nog contact op voor een kennismaking.
Een greep uit ons team
Evert Jan Affourtit

Eigenaar



Evert Jan heeft in 2013 Care2Contact opgericht. Vanuit zijn dagelijkse werkzaamheden bij een grote verzekeraar zag hij de wereld van klantcontact in een rap tempo veranderen en konden veel externe partners niet leveren wat hij nodig had, dus besloot hij het zelf te gaan doen. Evert Jan denkt graag mee met de ondernemer en geeft daarbij ongezouten zijn mening. Onze opdrachtgevers omschrijven hem als persoonlijk en betrokken, met een maximale focus op het resultaat van de opdrachtgever. Plezier in wat je doet is daarbij de rode draad. Evert Jan krijgt energie als hij mensen kan ontwikkelen en ze laten inzien dat ze zelf veel meer invloed op het eindresultaat hebben dan ze denken.

Hans Berkhout

Manager ICT en Projecten



Hans is vanaf het begin betrokken bij Care2Contact. Naast de volledige inrichting van de (telemarketing)projecten houdt Hans zich bezig met het door ontwikkelen van ons BOOST-platform. Belt u met Care2Contact is de kans groot dat u Hans aan de lijn krijgt. Hans krijgt energie als hij ervoor kan zorgen dat andere mensen hun werk makkelijker, efficiënter en nauwkeuriger kunnen doen door het bouwen van slimme oplossingen.

Thomas Bläcker

Manager Sales & Marketing



In 2015 heeft Thomas de overstap gemaakt naar Care2Contact. Thomas heeft uitgebreide ervaring in de financiële dienstverlening, maar kent inmiddels de automotive ook goed. Met zijn directe aanpak en ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit zorgt hij ervoor dat het eindresultaat behaald wordt. Door zijn no-nonsense aanpak tijdens gesprekken, weet hij goed tot de kern van de uitdaging te komen, en snel tot een concreet plan te komen om de oplossing te realiseren.

Xavier Veyrier

Senior Klantcontact Specialist


Een vaste waarde binnen het telemarketing team. Xavier is al sinds 2014 werkzaam bij Care2Contact. Naast de inrichting van projecten, maakt Xavier ook de nodige afspraken in de automotive projecten. In de uren die hij niet belt werkt hij nieuwe collega’s in, is hij vraagbaak en houdt hij de overige collega’s in de belzaal scherp. Hij vindt het leuk als hij medewerkers kan begeleiden en ze stappen ziet zetten.

Marco Pas

Zakelijke Acquisitiespecialist en Sales Support


Marco is sinds 2016 werkzaam bij Care2Contact. Begonnen in ‘de belzaal’ en inmiddels doorgegroeid naar de vaste kern van het zakelijke acquisitie team en medewerker Sales Support. Daarbij houdt Marco nauw contact met onze opdrachtgevers gedurende de projecten, zodat een ieder altijd op de hoogte is van de voortgang. Marco’s wil om te presteren maakt hem een waardevolle aanwinst voor ieder project.

Evelien Halfhide-Kramer

Manager Telemarketing


Sinds 2017 staat Evelien aan het hoofd van afdeling Telemarketing. Daarbij is zij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in ‘de belzaal’. Dat doet zij niet als ‘baas’ maar als onderdeel van het team. Evelien zorgt door een nauwkeurige kwaliteitscontrole en dagelijkse coachingsessies voor de juiste kwaliteit. Het ontwikkelen van medewerkers en het neerzetten van resultaten is haar persoonlijke passie.

Yander Bierman

Designer


Zijn design is niet meer weg te denken bij Care2Contact. Na zijn studie Vormgeving is Yander aan de slag gegaan bij Care2Contact en ontwerpt hij alle uitingen voor Care2Contact en veel van onze opdrachtgevers. Van huisstijl tot advertenties, van banners tot aan complete stands. In de uren dat Yander geen designwerk doet is hij een belangrijke waarde in het team dat de klanttevredenheid belletjes doet.

Care2Contact in 2017

276

Opdrachtgevers

162.154

Belpogingen

436.560

Gespreksminuten

28.112

Afspraken