Wij zijn

uw klantcontact

Klantcontact
Heeft u er ook zo’n hekel aan als u ’s avonds, vaak net terwijl u zit te eten, wordt gebeld door een telemarketingbedrijf? Wij ook! Juist daarom doen wij het anders. Dit doen wij met oprechte interesse in de klant en medewerkers die het verschil weten te maken. Leuke gesprekken in plaats van direct op zoek naar de ‘ja’. Het resultaat? Tevreden klanten, een hogere conversie, betere leads/afspraken en medewerkers die aan het eind van een dag bellen vol energie naar huis gaan.

Care2Contact is dé specialist in klantcontact voor de automotive en financiële sector. Deze focus is voor ons zeer bewust, wij zijn namelijk van mening dat je pas excelleert als je kunt doen waar je goed in bent. We bedienen daarbij de markt op het gebied van klantcontact, klantinzicht en strategie. Kwaliteit en transparantie staan voor ons bij iedere opdracht centraal en gaan door onze aanpak hand in hand met het realiseren van commerciële doelstellingen.

Onze projecten zijn daarbij zeer divers, maar over het algemeen wel sales-gedreven. Van het maken van showroom of aftersales afspraken, het meten van klanttevredenheid tot aan het maken van zakelijke acquisitieafspraken: in al onze projecten komt onze meten is weten visie weer naar voren. Alleen zo kunnen wij naar onze mening elke keer weer gezamenlijk het gewenste resultaat behalen.

Heeft u iedere week voldoende kansen in de showroom?



Care2Contact heeft veel ervaring in de automotive. Inmiddels hebben wij enkele honderden autodealers mogen meehelpen om nog betere resultaten neer te zetten. Onze concepten hebben veelal een commerciële insteek en betalen zichzelf terug.

Onze concepten in de automotive werken volgens een vaste structuur, waarbij wij starten met een data analyse en samen uw doelgroep bepalen. Vervolgens starten wij het project bij u in de showroom met een kick-off, zodat uw verkopers het maximale resultaat behalen op de gemaakte afspraken. Tegelijkertijd starten wij met bellen en zorgen wij voor een gevulde agenda. Na afloop van het traject meten wij de klanttevredenheid door middel van ons unieke CSP traject, waarbij wij niet alleen van A tot Z in kaart brengen hoe de klant het proces heeft ervaren, maar tegelijkertijd ook de resterende kansen in kaart brengen. Kortom; samen halen wij eruit wat erin zit!

Heeft u iedere week een goed gevulde agenda met nieuwe zakelijke klanten?



Een onderneming groeit niet vanzelf. Potentiële klanten bellen in het algemeen niet uit zichzelf met de vraag om klant te worden. Daarbij geven veel financieel adviseurs aan dat ze vaak goed in staat zijn een deal te sluiten wanneer men eenmaal bij de klant aan tafel zit. Maar om bij diezelfde klant aan tafel te komen kost veel tijd en moeite.

Wij zien binnen de financiële dienstverlening dat veel adviseurs meer tijd zouden willen besteden aan de corebusiness: zakelijke klanten voorzien van een goed advies. Daarnaast is er ook de noodzaak om potentiële relaties te benaderen om de onderneming te laten groeien. Omdat het lastig en tijdrovend is prospects te benaderen zien veel adviseurs hier tegenop. Dat is ook niet vreemd als je je bedenkt dat acquireren een vak apart is, zeker als je het professioneel en kwalitatief hoogwaardig wilt doen. Care2Contact kan dit gehele proces volledig voor u verzorgen, van A tot Z.
"Al jaren maak ik naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van Care2Contact en ben ik daarmee in staat een flinke boost te geven aan mijn doelstellingen! Met name de betrokkenheid is voor mij een groot pluspunt."

Jeroen Suk - Manager Business Center bij Muntstad

Telemarketing Automotive
Conversie naar afspraak
Klantopkomst
Verkochte auto's
Telemarketing Zakelijke acquisitie
Conversie naar afspraak
Gaat door
Korte termijn klant
Bent u benieuwd naar wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen? Heeft u vragen over onze aanpak en waar wij uw resultaten een boost kunnen geven? Wij denken graag met u mee en staan u graag te woord. Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak.
Onze andere diensten
BOOST Software Training & Coaching Advisering & Inrichting VoIP Telefonie