BOOST Klantcontact Software
In 2013, bij de start van het bedrijf, stonden wij voor een lastige keuze. Gaan wij onze callcenter software elders inkopen tegen hoge kosten en niet volledig op basis van onze wensen, of trekken wij de stoute schoenen aan en gaan wij zelf een pakket ontwikkelen? Wij kozen voor dat laatste en zijn gestart met het ontwikkelen van BOOST Klantcontact Software. Tot aan de dag van vandaag hebben wij daar geen seconde spijt van.

Inmiddels wordt BOOST niet alleen door onszelf gebruikt, maar hebben wij klanten in de financiële dienstverlening, automotive en callcenterbranche. Dagelijks loggen er honderden gebruikers in op ons permanent in ontwikkeling zijnde platform.
“Wil je een pakket dat meegroeit met jouw wensen, jouw bedrijf en jouw activiteiten? Dan heb ik nog niets vergelijkbaars gezien.”

Ron Giesberts - Manager Indumij Klantenservice

Hét cloud platform voor al uw klantcontact



Of het nu gaat om bellen, mailen of brieven versturen, BOOST kan het allemaal. En alles vastgelegd in overzichtelijke workflows, waardoor u precies weet welke inspanning wat oplevert en altijd zicht heeft op de voortang van uw outbound activiteiten. BOOST is modulair gebouwd waardoor het op maat is te leveren. En door de open API structuur kunnen wij koppelen met heel veel andere softwarepakketten, waarmee u voorkomt dat uw medewerkers allerlei systemen moeten raadplegen voor zij een klant of prospect van dienst kunnen zijn.

Benieuwd wat BOOST voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.
Onze andere diensten
Klantcontact Training & Coaching Advisering & Inrichting VoIP Telefonie